Klachtenprocedure – Lieve Huid- en Oedeemtherapie Bij Lieve Huid- en Oedeemtherapie doen we ons uiterste best om u de beste persoonlijke zorg te verlenen en staat kwaliteit altijd voorop. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Blijf hier niet mee zitten en laat het ons weten!
Neem direct contact op met uw huidtherapeut Als u ontevreden bent over een behandeling of onze service, nodigen wij u uit om dit direct te bespreken met uw huidtherapeut. Samen kunnen we zoeken naar een oplossing en ervoor zorgen dat uw zorgen worden weggenomen.
Schriftelijke melding Wilt u liever schriftelijk uw klacht indienen of lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? U kunt uw klacht dan melden via ons e-mailadres: [email protected]. Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze zo snel mogelijk in behandeling nemen.
Externe klachtenprocedure Indien we er samen niet in slagen om een oplossing te vinden, kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure via het Klachtenloket Paramedici. Lieve Huid- en Oedeemtherapie is aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Deze regeling biedt een onafhankelijke klachtenfunctionaris die uw klacht zorgvuldig zal behandelen en kan helpen bij het vinden van een oplossing.