Klachten procedure

Klachtenprocedure – Lieve Huid- en Oedeemtherapie
Bij Lieve Huid- en Oedeemtherapie doen we ons uiterste best om u de beste persoonlijke zorg te verlenen en staat kwaliteit altijd voorop. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening. Blijf hier niet mee zitten en laat het ons weten!

  1. Neem direct contact op met uw huidtherapeut
    Als u ontevreden bent over een behandeling of onze service, nodigen wij u uit om dit direct te bespreken met uw huidtherapeut. Samen kunnen we zoeken naar een oplossing en ervoor zorgen dat uw zorgen worden weggenomen.
  2. Schriftelijke melding
    Wilt u liever schriftelijk uw klacht indienen of lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? U kunt uw klacht dan melden via ons e-mailadres: [email protected]. Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze zo snel mogelijk in behandeling nemen.
  3. Externe klachtenprocedure
    Indien we er samen niet in slagen om een oplossing te vinden, kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure via het Klachtenloket Paramedici. Lieve Huid- en Oedeemtherapie is aangesloten bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Deze regeling biedt een onafhankelijke klachtenfunctionaris die uw klacht zorgvuldig zal behandelen en kan helpen bij het vinden van een oplossing.

Voor meer informatie over de klachtenprocedure en het indienen van een klacht, kunt u terecht op de website van het Klachtenloket Paramedici: https://www.kwaliteitsregisterparamedici.nl/klp/default.aspx.